
Minister Edukacji i Nauki ogłosił terminy postępowania rekrutacyjnego i składania dokumentów do klas pierwszych szkół ponadpodstawowych i klas wstępnych szkół ponadpodstawowych na rok szkolny 2021/2022.
Ustalony przez ministra harmonogram postępowania rekrutacyjnego do szkół dla młodzieży dostosowany jest do zmienionego harmonogramu przeprowadzanych egzaminów ósmoklasisty, w tym terminu wydania zaświadczenia o wyniku tego egzaminu przez Okręgowe Komisje Egzaminacyjne.
Harmonogram dostępny jest na stronie internetowej MEiN.
- Zarządzenie nr 3/2021 Wójta Gminy Gzy w sprawie ustalenia harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym oraz uzupełniającym na r. szk. 2021/2022
- Terminy postępowania rekrutacyjnego na rok szkolny 2021/2022 - MEiN
- Terminy postępowania rekrutacyjnego na rok szkolny 2021/2022 w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19
Dokumenty niezbędne do potwierdzenia woli uczęszczania odpowiednio do oddziałów przedszkolnych i klasy I PSP w Skaszewie Włościańskim:
21 listopada to Światowy Dzień życzliwości i Pozdrowień, dzień dobrych uczynków i pozytywnych emocji. W tym roku, mimo że obchodzimy to święto "na odległość", jesteśmy wyjątkowo blisko dzięki działaniom naszej społeczności szkolnej, których efekt możecie obejrzeć na filmiku.
Przesłanie akcji jest proste: bądźmy życzliwi codziennie, a nie tylko od święta. Pamiętajmy, że pozytywna energia, którą przekazujemy w świat do ludzi, wraca do nas z nawiązką.🙂"



- Wytyczne przeciwepidemiologiczne GIS
- Zarządzenie nr 17/2020 w sprawie "Zdalnego nauczania"
- Regulamin zdalnego nauczania
Szanowni Rodzice! Drodzy Uczniowie!
Do 29 listopada 2020 roku przedłużone zostanie ograniczenie funkcjonowania klas IV – VIII. Uczniowie tych klas nie maja zajęć stacjonarnych, tylko uczą się zdalnie.
Dodatkowo od 9 listopada 2020 roku do 29 listopada 2020 roku takim samym ograniczeniem zostają objęte klasa I – III szkoły Podstawowej. Uczniowie tych klas będą uczyć się zdalnie.
Bez zmian będą pracowały oddziały przedszkolne.
Istniej możliwość organizacji konsultacji dla uczniów klasy VIII. Będą to konsultacje indywidualne lub grupowe z nauczycielem prowadzącym zajęcia edukacyjne z przedmiotów, z których uczeń przystępuje do egzaminu ósmoklasisty. Ich organizacja będzie uwzględniała reżim sanitarny w związku z wystąpieniem stanu epidemii.
Zgodnie z aktualnym planem lekcji pracuje pedagog szkolny i biblioteka szkolna.
Dla uczniów, którzy ze względu na niepełnosprawność lub warunki domowe nie będą mogli uczyć się zdalnie w domu, zostanie zorganizowane nauczanie stacjonarne lub zdalne w szkole (z wykorzystaniem komputerów i niezbędnego sprzętu znajdującego się w szkole).
poniedziałku, 9 listopada 2020 roku w szkole będzie funkcjonowała świetlica szkolna dla uczniów, których rodzice są bezpośrednio zaangażowani w walkę z pandemią COVID – 19.
Podczas nauczania zdalnego praca szkoły odbywa się zgodnie z obowiązującym planem lekcji. Z uczniami uczącymi się zdalne nauczyciele prowadzą lekcje on – line w czasie rzeczywistym, wysyłają materiały i linki do ćwiczeń. Nauczaniem zdalnym nie jest tylko nauka w trybie on – line czy tzw. wideo lekcje. W zależności od rozwoju sytuacji, potrzeb i możliwości uczniów, nauczycieli i rodziców – zasady zdalnego nauczania mogą być uzupełniane i modyfikowane celem uzyskania optymalnej zdalnej współpracy.
Zasady komunikowania się nauczycieli z rodzicami w systemie zdalnego nauczania:
- Nauczyciele w czasie trwania trybu zdalnego są zobowiązani do utrzymywania stałego kontaktu z rodzicami.
- Kontakty nauczycieli z rodzicami powinny odbywać się z wykorzystaniem następujących narzędzi:
- poczty elektronicznej e-maili,
- telefonów komórkowych i stacjonarnych,
- komunikatorów społecznych.
Dyrektor PSP w Skaszewie Wloscianskim
- plastelina (12 kolorów)
- farby plakatowe
- 3 pędzle o różnej grubości włożone do farb
- podkładka do prac plastycznych
- fartuch dla dziecka do malowania
- pojemnik na wodę zamykany
- klej (okleić plastrem i podpisać)
- 2 papiery kolorowe, tzw. wycinanka
- 1 blok techniczny biały
- 2 bloki techniczne kolorowe(1 duży i 1 mały)
- 1 blok rysunkowy biały
- 2 bloki rysunkowe kolorowe (1 duży i 1 mały)
- bibuła karbowana i zwykła kolorowa
- ryza papieru ksero (1 na cały rok szkolny)
- 2 teczki formatu a4: "prace plastyczne" i "dodatkowe karty pracy"
- patyczki-liczmany lub liczydło
- ręczniki papierowe (jedno op. na 1 semestr)
- chusteczki higieniczne
- szczoteczka do zębów
- piórnik, a w nim (zawsze!):
- 2 miękkie ołówki
- gumka
- temperówka ze zbiornikiem
- kredki ołówkowe miękkie
- kredki świecowe
- mazaki
- zaokrąglone nożyczki
- klej w sztyfcie
- linijka 15cm
- zeszyty podpisane na przedniej okładce:
- 1 zeszyt w kratkę 16-kartkowy („edukacja matematyczna”)
- 2 zeszyty w 3-linię 16- kartkowe z wyraźnie zaznaczoną czerwoną linią („edukacja polonistyczna”)
- notes lub zeszyt do korespondencji
- strój na zajęcia sportowe w worku
- blok rysunkowy A4 – kolorowy ( 1szt.)
- blok techniczny A4 – kolorowy (1 szt.)
- blok techniczny A4 oraz A3 – biały po (1 szt.)
- patyczki kolorowe liczmany
- wycinanka papier kolorowy – (1 szt.)
- plastelina (min. 12 kolorów) miękka
- kredki grube w drewnianej oprawie (min. 10 kolorów)
- flamastry min (10 kolorów)
- 3 duże kleje w sztyfcie firmy "tetis" (czerwony z żółtą zakrętką) lub "stick glue" (zielony z żółtą zakrętką)
- klej magiczny lub wikol
- brystol 1 szt. w dowolnym kolorze
- farby plakatowe (min. 12 kolorów)
- zestaw pędzli
- nożyczki
- ołówek
- cienki zeszyt w trzy linie
- cienki zeszyt w kratkę
- Ręcznik papierowy ( 2 rolki – gruby)
- Teczka na gumkę A4 (1szt.)
- Ryza papieru xero
- Kapcie + worek (PODPISANE)
- Chusteczki higieniczne suche wyciągane od góry
- Chusteczki mokre
- Mydełko z dozownikiem
Rodzice pierwszego dnia przynoszą ze sobą:
- Pewność, że dziecko sobie poradzi
- Zaufanie do nauczycielki
- Uśmiech na twarzy
WSZYSTKIE ELEMENTY WYPRAWKI NALEŻY PODPISAĆ
- blok rysunkowy A4 – kolorowy ( 1szt.)
- blok techniczny A4 – kolorowy (1 szt.)
- blok techniczny A4 oraz A3 – biały po (1 szt.)
- patyczki kolorowe liczmany
- wycinanka papier kolorowy – (1 szt.)
- plastelina (min. 12 kolorów) miękka
- kredki grube w drewnianej oprawie (min. 10 kolorów)
- kredki małe bambino
- 3 duże kleje w sztyfcie firmy "tetis" (czerwony z żółtą zakrętką) lub "stick glue" (zielony z żółtą zakrętką)
- klej magiczny lub wikol
- farby plakatowe (min. 12 kolorów)
- dwa pędzelki oraz fartuszek
- nożyczki
- kapcie na jasnych podeszwach łatwe do założenia + worek (PODPISANE)
- komplet rzeczy na zmianę podpisane na metkach : majtki 2x, spodnie krótkie i długie, rajstopy lub skarpetki, bluzeczka na krótki i długi rękaw.
- chusteczki higieniczne suche wyciągane
- chusteczki higieniczne mokre
- mydełko z dozownikiem
- ręcznik papierowy ( 2 rolki – gruby)
- teczka na gumkę A4 (1szt.)
- ryza papieru xero
Drodzy rodzice!!!
- Kredki i ołówek to codzienne, podstawowe narzędzie pracy dziecka, dlatego warto zadbać, aby były dobrej jakości.
- Wszystkie rzeczy powinny być podpisane imieniem i nazwiskiem dziecka.
- Kompletne wyprawki przynosimy pierwszego dnia pobytu dziecka w przedszkolu.
- Dzieci odpowiadają za swoje rzeczy z wyprawki.
WSZYSTKIE ELEMENTY WYPRAWKI NALEŻY PODPISAĆ



6 września 2019 roku przy naszej szkole otwarto ścieżkę edukacyjną dofinansowaną ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie. Inwestycja zrealizowana przez Gminę Gzy przy współpracy z Lasami Państwowymi i Nadleśnictwem Pułtusk.
Ścieżka edukacyjna została dofinansowana w ramach konkursu pn.: "Zadania z zakresu edukacji ekologicznej", którego celem była "Aktywizacja i podniesienie świadomości ekologicznej społeczeństwa oraz budowanie postaw proekologicznych, upowszechnianie wiedzy z zakresu ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju oraz podniesienie poziomu wiedzy na temat fauny i flory występującej na terenie województwa mazowieckiego".
Zadanie realizowane przez Gminę Gzy, zostało dofinansowane w formie dotacji w wysokości 80.000,00 zł co stanowiło 88% kosztu całkowitego zadania. Koszt całkowity inwestycji to 91.854,00 zł.
Ścieżka edukacyjna obejmuje różnorodną tematykę między innymi z zakresu: dendrologii i mikologii, ornitologii oraz ogólnej zoologii.
Dobór ciekawych, aktywnych gier edukacyjnych z wielu wyżej podanych zakresów nauki przyczyni się do poszerzenia wiedzy o środowisku przyrodniczym. Wybrane urządzenia ekologiczne mają na celu: edukację, uatrakcyjnienie odpoczynku na świeżym powietrzu, aspekty odkrywczo – poznawcze i aspekty sprawnościowe oraz promocje szczególnej roli lasów i walorów przyrodniczych.

